Verkkokaupan toimitus- ja maksuehdot

YLEISTÄ

Kuopion Nappi ja Nauha Y-tunnus 2134563-0

Voimassa 5.2.2020 alkaen.

Myymme tuotteitamme myymälässä, verkkokaupassa, jälleenmyyjien kautta sekä yritysasiakkaille suorilla toimituksilla. Nämä toimitusehdot koskevat vain verkkokaupasta tehtyjä tilauksia. Kuopion Nappi ja Nauha Oy:n verkkokauppa on esillä osoitteessa https://nappijanauha.fi. Myymme verkkokaupan kautta tuotteitamme yksityishenkilöille sekä yrityksille Suomeen.

Verkkokauppamme sijaitsee SSL-suojatulla sivustolla.

HINNAT & TUOTTEET

Tuotteiden hinnat ja toimituskulut on ilmoitettu arvonlisäverollisina. Arvonlisävero laskutetaan kulloinkin voimassa olevan veroprosentin mukaan. Verkkokaupan ostoskorissa sekä tilausvahvistuksessa on nähtävillä tuotteiden ja toimituskulujen ALV-erittely.

Verkkokaupan hinnat ovat voimassa toistaiseksi. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin. Nämä toimitusehdot sekä hinnat ovat voimassa vain Suomessa. Pidätämme oikeuden tilauksen peruuttamiselle selkeissä hintavirheissä (esim. hinta 0,00€)

TILAUSVAHVISTUS

Maksettuasi tilauksen saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen, joka sisältää:

  • Tilatut tuotteet ja niiden verolliset hinnat
  • Valitun toimitustavan ja siihen liittyvän toimituskulun
  • Tilauksen kokonaishinnan verottomana ja verollisena
  • Omat yhteystietosi
  • Kuopion Nappi ja Nauha Oy:n yhteystiedot

Voit tulostaa tilausvahvistuksen paperille tai arkistoida sen sähköisesti. Hyväksytystä tilauksesta tulee ilmoitus verkkokaupan ylläpitäjälle ja tilaus lähtee samalla käsittelyyn.

Käsittelemme ja lähetämme tilauksen 1-3 arkipäivän kuluessa, mikäli kaikki tilauksen tuotteet löytyvät varastostamme. Olemme asiakkaisiin mahdollisimman pikaisesti yhteydessä sähköpostitse tai puhelimitse, mikäli havaitsemme toimitusajan kestävän normaalia pidempään tai jos tuotetta ei poikkeuksellisesti ole saatavilla. Pidätämme oikeuden olla hyväksymättä tilausta.

Emme vastaa viivästyksestä, jotka johtuvat meistä riippumattomista syistä ja jotka ovat määräys- tai vaikutusvaltamme ulkopuolella tai mitä muuten yleisesti pidetään ylivoimaisena esteenä.

HUOM! Mikäli haluat perua tilauksia, ilmoita siitä heti tilauksen tehtyäsi sähköpostilla info@nappijanauha.fi. Käsittelemme tilaukset yleensä hyvin nopeasti, joten näin vältymme turhilta lähetys- ja käsittelykuluilta.

TOIMITUSAJAT

Tilauksen normaali toimitusaika on 2-5 arkipäivää. Mikäli tilattua tuotetta ei jostain syystä ole enää saatavilla, ilmoitamme siitä sähköpostilla tai puhelimitse. Tilaus pyritään lähettämään kerralla mutta poikkeustapauksissa tuotteet saatetaan toimittaa useammassa erässä.

TOIMITUSTAVAT 

Toimitamme tilaukset manner-Suomessa:

  • Posti: Postipaketti alk. 5,90€
  • Posti: Pikkupaketti alk. 5,90€
  • Posti: Kotipaketti alk. 11,90€
  • Matkahuolto: Lähellä-paketti alk. 5,90€
  • Matkahuolto: Kotijakelu alk. 11,90€
  • DB Schenker: Noutopistepaketti alk. 5,40€

Lisäksi voit valita toimitustavaksi noudon myymälästämme. Nouto on ilmainen.

Aika ajoin voimme kampanjan omaisesti tarjota kuljetusta matalampaan hintaan kuin yllä näkyvässä listauksessa (esim. 0€ rajoitetun ajan), ilmoitamme tästä sivustollamme sekä muissa kanavissa mahdollisimman kattavasti. Voimme myös kampanjan  omaisesti luoda alennuskoodeja verkkokauppaamme.

Tuotteiden yhteissumma, määrä ja valittu toimitustapa vaikuttavat tilauksen toimituskuluihin. Verkkokaupan ostoskori päivittää toimituskulujen summan automaattisesti, mikäli toimitustapa vaihdetaan tai tuotteita poistetaan/lisätään tilauksella. Toimituskulut sisältävät pakkausmateriaalit ja lähetyksen käsittelyn. Toimitamme lähetyksiä vain Suomeen suomenkielisen verkkokaupan kautta. Kun paketti on toimitettu Postin tai DB Schenkerin palveluun, emme vastaa toimituksessa esiintyvistä häiriöistä tai viivästyksistä.

MAKSUTAVAT

Tuotteet ja niiden toimituskulut veroineen maksetaan tilauksen yhteydessä.

Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Meillä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa. Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä ja Checkout Finland Oy on osa OP Ryhmää.

Checkout-maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Mikäli tiliotteellasi tai luottokorttilaskullasi näkyy Checkout Finland Oy, olemme välittäneet maksusi.

Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Mikäli haluat reklamoida tai palauttaa tuotteen, sinun kannattaa olla yhteydessä suoraan verkkokauppaan, josta tuote on tilattu.

Pankkimaksut

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Checkout Finland Oy, me välitämme maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.

Maksutoimeksiantopalvelua käyttäessäsi sinua sitoo seuraavat ehdot: Maksutoimeksiantopalvelun ehdot.

Luottokorttimaksut

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard – ja American Express -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode – ja American Express SafeKey -todentamispalvelut. Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.

Mobiilimaksutavat

Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay, Masterpass ja Siirto ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa. Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa.

Pivo

Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla. – Pivon käyttöehdot

MobilePay

Maksuehdot ovat tarjolla MobilePayn sivuilla. – MobilePayn maksuehdot

Masterpass

Maksuehdot ovat tarjolla Masterpassin sivuilla. – Masterpassin maksuehdot

Siirto

Siirto-maksuihin sovellettavat ehdot: OP:n yleiset euromaksuehdot

Siirto-palvelun käyttöehdot Nordealla [PDF]

Lasku- ja osamaksupalvelut

Lasku- ja osamaksupalveluita Checkoutin kautta tarjoavat OP, Collector, ja Jousto. Collector tarjoaa lasku- ja osamaksuvaihtoehdon myös yritysasiakkaille.

Luethan vielä rahoitusyhtiökohtaiset tarkemmat ehdot, jotka näet hyväksyessäsi maksun. Kun hyväksyt maksun, hyväksyt samalla rahoitusyhtiön ehdot.

Collector

Collectorin yrityslaskun ehdot [PDF]

Collector-tuoteseloste [PDF]

Lue lisää: Collector.fi

Jousto

Jousto-tuoteseloste [PDF]

Lue lisää: Jousto.com

OP Osta laskulla

OP:n lasku- ja osamaksutavan kuluttajaehdot [PDF]

OP Osta laskulla -tuoteseloste

AfterPay

Lue lisää: AfterPay.fi

Peruutusoikeus ja palautusehdot

Sinulla on kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilauksesi 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Tuote tulee palauttaa postitse 14 päivän kuluessa tavaroiden vastaanottamisesta alkuperäiskunnossa ja alkuperäispakkauksessa. Ilmoita meille palautuksesta etukäteen. Palautuskustannukset ovat asiakkaan vastuulla.

Liitä tuotepalautuksen yhteyteen tarvittavat tiedot (tilauksen tiedot, palautuksen syy, nimesi ja yhteystietosi). Palautamme maksamasi summan, kun tuote on palautettu meille. Jos haluat palauttaa tuotteita tarkistusajan jälkeen, ole suoraan yhteydessä meihin.

Tilaus, jota ei vielä ole toimitettu, voidaan peruuttaa maksutta. Tee peruutus tällaisessa tapauksessa puhelimitse arkipäivänä.

Palautusosoite: Kuopion Nappi ja Nauha Oy, Vuorikatu 23, 70100 Kuopio

Poikkeukset palautusoikeuteen:

Asiakkaan ilmoittamilla mitoilla määrämittaan leikatut käsityökankaat, nauhat ym.: Peruutusoikeus ei koske asiakkaan toivomuksesta valmistettua tai muunneltua tuotetta.

Reklamaatiot, vialliset tai virheelliset tuotteet

Mikäli lähetys ei vastaa tilaustasi, ota viipymättä yhteyttä asiakaspalveluumme. Väärien ja viallisten tuotteiden palautukset lähetetään meille asiakaspalautuksena, jolloin Kuopion Nappi ja Nauha Oy maksaa postimaksun. Asiakaspalautuksesta on aina sovittava etukäteen.

Kadonnut tai vioittunut paketti

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana, tulee sinun ilmoittaa asiasta viipymättä meille. Jos paketti on vioittunut Postissa, on asiasta tehtävä välittömästi reklamaatio Postiin.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme 10,00 € maksun.

Vastuurajoitukset

Kuopion Nappi ja Nauha Oy ei vastaa

  • siitä että verkkokaupassa myytäviä tuotteita olisi aina saatavilla.
  • verkkokaupassa olevista virheistä tuotekuvissa, tuotteiden painossa, tuotteiden hinnoissa. – virheellisistä tiedoista tuotteen varastotilanteesta.
  • siitä, että verkkokaupan kuvat eivät vastaa asiakkaan tilaamien tuotteiden tarkkaa ulkonäköä.
  • siitä, tuotteiden värit eivät välttämättä vastaa todellisuutta tietokoneen näyttöruudulla tai painotuotteissa.
  • mistään tiedoista, joita kolmannet osapuolet ovat antaneet verkkokauppaa varten.
  • verkkokaupan ilmaisten käsityöohjeiden mahdollisista virheistä.

Tietosuoja ja evästeet

Lue lisää rekisteriselosteesta